Vores elever - hvem er de, og hvor bor de?

165 glade børn møder op på skolen hver dag. Vi har jævnligt børn som siger: "Det gode ved at gå på Høng Privatskole er, at jeg ikke bliver mobbet mere."

Hvem er vores børn?

Vores børn er døtre og sønner af tømrere, ekspedienter, socialrådgivere, aktuarer, pædagoger, sygeplejersker, lastbilchauffører, lærere, butiksejere, direktører, forsikringsrådgivere, bankfolk, skuespillere, sangere, gartnere, sælgere, laboranter, sekretærer, konsulenter, politifolk og mange mange flere. Pointen er at man ikke behøver at komme et bestemt sted fra, for at være hos os.

Hvor bor vores børn?

Det barn der bor tættest på skolen har bopæl 150 meter væk. Det barn der bor længst væk fra skolen bor 25 kilometer væk. Vi dækker således oplandet i en radius på cirka 25 kilometer fra Hovedgaden 47 i Høng. Nogle børn går eller cykler selv i skole - og nyder godt af vores skolepatrulje på Hovedgaden morgen og eftermiddag, nogle børn bliver kørt i skole af deres forældre, og andre børn tager selv tog eller bus i skole.